torstai 17. kesäkuuta 2021

Andyn sladdin banjonkieli katkes ja Angela lopetti toosan soiton

 

Rokkikukkojen ja kanojen vuoto ja tietotoimiston roudarien juorukerhon mukaan paritteluscenessä kuhisee. Angelan juorutaan huutaneen; Sun soitot mun toosalla on soitettu, sun tatin banjonkieli on risa, katki, kuulitsä rokkikukko nyt lähe vetään siitä mä työnnän sut ulos mun kuvioista lausui Angela, Andyn rakas, medianeekereiden Fun Club:n tiedotteen kertoman mukaan. Viddu Angela, etsä tajuu et mä oon KemiKaale, viddu KemiKaale, täh. Onko Andy matkalla Eiraan vai poistumassa Eirasta ei ole tiedossa edes Karkkilassa tai Kaurismäessä mutta moottoritie on kuuma. Bensaa tai bentsoja suonessa hiki tulee. 

Pyllykirjan tunnettu parittelusuhdeterapeutti Aina Ilona. on ihmeissään unelmaparin erosta. No sattuuhan sitä jos banjonkieli on poikki ja tatti telakalla. Paras on kuitenkin antaa paljastuneen skebanpään hieraantua kovemmaksi ja tunnottomaksi alusvaatetusta vasten elämän kiireisessä menossa bileisiin tai tulossa bileistä. Kun tatinnupista paras tunto on pois voi aloittaa uuden suhteen luomisen tai vanhan lämmittämisen. Parkkiintunut skebanpää ei ammu reisille, omille tai parittelukumppanin karvoille kertoo parittelusuhdeterapeutti Aina Ilona. Muistakaa mussukat jotta se joka pieremättä panee se naimatta sammuu. Sokkikäärme Angela-vaimo hakee avioeroa Andy McCoysta https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8bf3b9c1-fe45-4d59-842f-a244ba755920

ILL Works for Fake up vai mitä. Mä vaan skulaan vemputan skebaa ja Angela sormettaa bimbaa niin mites kävi. Andy McCoyn Angela-vaimo hakee avioeroa 30 vuoden jälkeen https://www.is.fi/viihde/art-2000008063004.html
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti