torstai 20. tammikuuta 2022

Marlon musta molo ei oo nolo. Musta tuntuu et musta molo tuntuu

 

Hei spede kuuntele ja opi. Musta tuntuu et musta tuntuu. Musta molo ei oo nolo. Mä oon Marlon Brandy musta molo. Kysy spede muijaltas kuis panee musta molo. Temppareissa lämpö nousee, kuiske kuuluu "musta molo musta molo"

Mä oon Marlon Brandy musta molo mä dippaan kaikki taikinatiinut vitun pillut. Mä oon musta molo. Musta molo dippaa taikinatoosaa mikä viddu siin on noloo. No nyt yks kaks ämmä syyttää mua luvatta rasian duunaamisesta. Mä oon Tempparitähti siin se koko juttu ne taikinahorot haluu mustaa moloo ja laskuttaa ekstrat käräjillä. Mä tein minkä mustamies tehdä voi ja voitelin ne spedehorot kermaperseet sen mä osaan ja homma sujuu. Mikä siin o niin noloo. Maine kasvaa tuomiota odotellessa, veljet peukuttaa olalle taputtaa ei sano alas laputtaa veli hyvä musta molo musta molo.
Marlon Randy RapeNigga rapenigga nigga nigga rapenigga eat creampie. "Nigga nigga rapenigga nigga nigga" viddu tuo rapenigga biitti saisi ehkä jopa Renaz Ebrahimin perseen hytkymään, kasteleen Renaz hupukan pöksyt, viddu menee Renaz Ebrahimi pikkuhousunsuoja ( https://www.libresse.fi/tuotteemme/siteet/ ) vaihtoon alle minuutin, on se niin kova preludi styge esileikki nigga nigga rapenigga. https://areena.yle.fi/1-50944918?seek=809 Viddu I made it!!!

Spedehorot puhuu et mä panen väkisi se on noloo. Mä saan muutenkii ei tarvii tehä väkisin ku taikinanaama prinssi Andrew. Mä oon prinssi Musta Molo ja sillä maineella saa aina eikä maksa mittään. Nii o ei maha mittää. Taikinanaama Prinssi Andrew menetti arvonsa maine kasvoi. Marlon kasvattaa mainetta veljet huutaa rapenigga rapenigga näytä niille taikinanaamoille millä neekeri panee vaikka väkisin. Spedelandiassa pano on halpaa huvii, nartut jonoon Marlon panee, veljet taputtaa käsii RapeNigga rapenigga. Tää on meidän juttu nigga, taikinanaamat vemputtaa hiplaa toisiansa, ei oo äijiä. Äijä saa aina.

Pillupummi, raiskauksesta ja lapsennussimisesta epäilty Marlon Secomandi on ilmeisesti kelpo perusneekeri, ilmaisen pillun löysän rahan ja spedehorojen huomion voimaannuttama Temptation Island stara jolla oli vain huono tuuri. Jäikö joku blondi panopuu kunnolla jörnimättä kun on niin ilkeästi tehnyt että jättänyt ilmoituksen raiskauksesta, arvelevat urbaanijuorun mukaan Ilo ja Pikkulinnut. No elämä on joskus paskaa ja melkein aina epäreilua peliä panopuun reiältä toiselle. Puttaillaan ja dippaillaan sano golfkentän reikäkuningas Tiger Womaniser. Voimia kestämistä Marlon Randy, kyllä se siitä, maine kasvaa, suomireikää on jonossa astuttavaksi eikun puttaamaan. Joka 200 spedereikä tekee valituksen vikailmoituksen, koita välttää niitä.
Välitetään molomies Marlonille Ilolinnun kuiskaus. Kannattaisiko laittaa vireille mesenaatti keräys esim. Lamborginin hankkimiseen tulevaksi pelimiesvossikaksi, ihan vaan kaverin puolesteta ehdotetaan https://mesenaatti.me/info/mika-on-mesenaatti-me/

Temptation Island -sinkkuneekeri panomies syytteessä törkeästä raiskauksesta https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e16372e0-acbc-4ec8-a515-b2fbffaa8ca4 
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=34102

TIS Viivi ei tiennyt TIS Marlonia unelmatreffeille valitessaan miehen raskaista rikossyytteistä. Mahdollisesti neekeriraiskaaja. Temppari Viivi vietti yön yli kestäneet treffit Marlonin kanssa samassa hotellihuoneessa, jopa samassa sängyssä – tyyny välissä tosin osin. Taikinatussu ja tyyny ovat samanväriset, kummasta tahrat löytyvät https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a3280c5c-920a-4756-a2ac-feeef8f2b8bb

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti